
Activităţi şi rezultate proiect
Rezultate estimate proiect:
1. Materiale de promovare ale zonei Mara Cosău: 4.000 broşuri ” Mara-Cosău”,4.000 pliante tematice, 5.000 hărţi,15.000 fluturaşi,2 filme pe suport DVD editate într-un tiraj de 2.000 exemplare/film,1.000 albume foto,300 tricouri, 300 şepci, 1.000 calendare
Un web-site „Mara Cosău”.
2. Evenimente organizate în cadrul proiectului:
Două evenimente „Jocul Satului”,
Un eveniment „Meşteşuguri de pe Mara”
O tabără foto, două expoziţii foto, bază de date fotografică,
Un tur de familiarizare cu reprezentanţi mass-media, acţiuni de promovare realizate de jurnaliştii participanţi în mass-media;
Un stand destinat promovării zonei Mara-Cosău și participare la Târgul de Turism al României,materiale de presă aferente fiecărui eveniment.
Fiecare eveniment va beneficia de servicii de publicitate și promovare.
3. Campanie de promovare a zonei Mara-Cosău
Distribuirea materialelor de promovare realizate în cadrul proiectului, difuzarea de inserţii publicitare şi bannere în cadrul a 5 site-uri, difuzarea a 50 Spot-uri TV, spaţiu publicitar aferent panourilor şi bannerelor stradale de informare, amplasarea a 25 de panouri de informare in situ.
4. Vizibilitate și popularizare proiect: 8 Conferinţe de presă şi 8 comunicate de presă în etape importante ale proiectului; 40 Anunţuri de presă pe parcursul implementării proiectului; materiale de promovare ale proiectului: 800 pliante, 80 afişe, 80 mape.